יום חמישי, 9 ביוני 2011

תפילה - התבודדות , הדרך להיות מה ומי שאתה רוצה!

אנשים אומרים , מה הבעיה ?! פשוט תהיה כבר 100% ואדם לא יכול! למה הוא לא יכול , כי דבר ראשון הוא צריך להגביר את המוטיבציה שלו , את הרצונות שלו והדרך הכי טובה להגביר את הרצון שלו היא ע"י התפילה וההתבודדות!
להגביר את כוחות הקדושה שלו , כוחות הקדושה נבנים דווקא ע"י התפילה, זה מגביר את הרצון דקדושה! (זה מגביר את "האור של משיח" משיח שמשיח עם ה' והצדיקים מכניסים אותנו אל הקדושה!)

"למה אני לא מצליח להכנס את הקדושה?!" כי לא זכית עדיין לאור הזה של משיח! "הארת מידת הרחמים" אם תגביר את הקצב של התפילה וההתבודדות , תזכה לזה!!תאיר עליך מידת הרחמים ובקל תוכל לפתוח פיך או יותר נכון הרבה יותר בקלות עד אז ...צריך לחכות "בחוץ"..אל תשאר בחוץ תתחיל להאיר על עצמך את מידת הרחמים בצימצום...עוד דיבור ועוד דיבור ,תתעקש...

רבי נחמן מברסלב אומר שכשיבוא המשיח אז התבודדות תהפוך להיות חיוב על כל יהודי!!ממש חיוב!!
זאת אומרת שגם בימינו יש דרך שכל אחד!! אפילו הכי רחוק יכול להכנס בתוך השער הזה ,שהמפתח אליו היא מידת הרחמים ,ואתה כך יכול להכנס לקדושה!! כי התפילה היא מידת הרחמים , היא המפתח אז תאחוז במפתח הזה ואם אתה רואה שלא הולך תגביר את קצב התפילה וההתבודדות גם ע"י אמירת תחינות בכונה,בכח גדול או תהילים בכוונה ואז המפתח פתאום יסתובב ואתה שם!!בפנים!!איזה כיף זכית!!

עוד נקודה בנושא- כדי להכנס אל הקדושה צריך את מידת הרחמים שתאיר עלינו אך איך נוכל אם אנו מסובבים מלא "דינים" -בילבולים, היפך הרחמים..בשביל זה צריך גם להתנתק מה"דין" שמרחיק אותנו מה'-ממידת רחמיו! לוקח לאדם לכבס את עצמו שעה של דיבורים כמו שמולחים בשר....ובשעת הדחק שאינו מצליח למלוח את עצמו עד שיכנס אל הקדושה, להתחיל לחיות ולהתחבר לה' תוך שעה, אז בשעת הדחק ,כמו בהלכות מליחת בשר, אמרו חסידי ברסלב ניתן להתבודד גם 3 פעמים 20 דקות..(שכידוע 18 דקות זה הזמן המינימאלי כדי למלוח בשר=להתנתק מאחיזת הבילבולים) ולהתחבר כמו תקע לשקע של הקדושה!ושאר היום יזרום אצלנו בגוף הזרם של הקדושה והחיות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה