יום ראשון, 28 באוגוסט 2011

תפילה פתח שער הרחמים 4

מי שיודע מה זה מצווה ,לאן זה נוגע !!כל מצווה שעושה צריך לקבל חיות עצומה!!!ביז' בתמוז נבקעה העיר!מה זאת אומרת נכנסה עצבות לעיר!כל אחד רוצה ישר לאחוז במידת המשפט!
שיש מידת המשפט בעולם שהאדם מחזיק ונותן צדקה כל יום אתה תזכה לזרוק מעליך את כל הדמיונות ולאחוז את עצמך בהקב"ה ולראות איך אין שום מציאות חוץ מה' ית'!
מה משה רבינו עשה , צדקת ה'
משפט וצדקה ביעקב אתה עשית, מצוות התורה זה צדקה,אשרי מי שהולך בתמימות!כך שיראה ללמוד שו"ע כל יום!אחרי שנה שנתיים!יסיים שו"ע...יש כל מיני הלכות שהוא לא חולם עליהם בכלל!בלי שו"ע האדם טועה מאוד!
בלי חכמות שאדם יעשה לעצמו סדר עם איזה פירוש שהוא רוצה לאט לאט יעבור על כל השו"ע בכל יום יעשה קביעות!זה נקרא שהוא אוחז במידת המשפט!
ימין הכל אלוקות ,אבל הוא לא עושה כלום , לכן הוא נופל...
הוא בוער ,ולא עושה כלום
שמאל- הוא מכניס את מחשבתו להרהורים רעים ,שטויות, תלבש ציצית ותשמח עם הקב"ה
אשרי מי שמכניס את מחשבתו בזה!מה שתתלהב בזה זה שורף את העברות! עוברים שנה שנתיים ,סיימת שישה סידרי משנה!אי אפשר ללמוד אפשר פשוט לקרוא!תעשה מה שאתה יכול, תלמד כמה דפים גמרא בכל יום, בלי חששות ,כן לימוד לא ללמוד!יעבור שנה ושנתיים סיימת את הש"ס זה מידת המשפט, אין עצבות כי האדם תמיד עושה!ומתחזק להתבודד עם הקב"ה להשיג ולהרגיש את האמונה! המשפט זה שהעולם הזה הוא כולו אלוקות!כל העולם מקושר לה' כי בכל דבר יש מצווה!השמחה הכי גדולה זה לעשות מצוות!
מידת המשפט לאחוז בזה זה ע"י צדקה, אדם מתבלבל שהוא רוצה להגיע למשהו שהשני לא הגיע!בד"כ אנשים שאומרים לאנשים להתרחק מהצדיקים הם כאלו שנפלו והיו בלי הדרכה, אלו שנופלים מרחקים את האחרים, אם אני לא זכיתי כך אתה גם לא תזכה, כך זה גם בדברי כסף וממון!
צריך להחזיק טובה לרמאים כי לולא הם לא היה מתקיים בשביל אלו שלא נותנים צדקה!
ציון במשפט תפדה זה מצוות צדקה!
צדקה זה דבר גדול מאוד!צרכי עולם הזה רבים מאוד!צדקה זה גם בדעת!
איך מתדבקים אל ה',זוכים להתבודד ואוחז במידת המשפט,הוא יודע שהיה משפט והוא יודע שזה יעבור, 3 דברים מפסיקים בין האדם לה' ית', עולם האצילות,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה